Wörksin toimintapa ja luova konsepti vakuuttivat Bauhausin markkinointijohtaja Jussi Salmisen.

”Wörks on onnistunut luomaan meille ominaisen, tunnetasolla puhuttelevan ja tuoreen tavan tehdä mainontaa. Kollaboratiivinen, ketterä ja tuloksiin tähtäävä kumppanuus on juuri sellaista, mitä nykypäivän mainostoimistoyhteistyö pitää olla.”

Bauhaus on valinnut uudeksi markkinointiviestinnän kumppanikseen Wörksin. Bauhausilla on vakiintunut asema Suomen markkinalla, mutta aseman vahvistaminen vaatii jatkuvaa uudistumista. Uudistuminen tarkoittaa myös oikeiden kumppaneiden löytämistä. Bauhaus valitsi Wörksin kilpailutuksen kautta. ”Olemme tehneet markkinointiin liittyviä toimenpiteitä vahvasti oman in-house tiimin kanssa ja valitsemme kumppaneita harkiten. Nyt oli mielestämme oikea aika löytää meille sopiva luova kumppani”, sanoo Bauhausin markkinointijohtaja Jussi Salminen.

”Uskomme, että Wörks kirittää markkinointiamme uudelle entistä vaikuttavammalle tasolle”, toteaa Salminen ja jatkaa: ”Wörks vastasi määriteltyihin tavoitteisiin tuoreella toimintamallilla, jossa myös asiakas osallistettiin mukaan luovaan prosessiin. Alusta alkaen tiiviissä ja avoimen vuorovaikutteisessa yhteistyössä kaikki näkemykset tulevat kuulluiksi ja rakentavalla tavalla haastetuiksi. Wörksin valinnan sinetöi lopulta yksinkertaisesti loistava luova konsepti ja tiimin asenne.”

”Kilpailutusten voittaminen on aina mahtavaa, mutta ennen kaikkea odotan vahvaa, tiivistä ja pitkäaikaista yhteistyötä, jossa emme vain sano olevamme yksi tiimi vaan toimimme arjessa ihan oikeasti yhdessä”, sanoo Wörksin perustaja ja suunnittelija Pia af Hällström.

”Co-creation on monen toimiston huulilla näinä päivinä. On tärkeää, että perinteisiä suunnitteluprosesseja on uskallettu haastaa, mutta ei prosessin itsensä vaan lopputuloksen vuoksi”, jatkaa af Hällström. ”Kun suunnitteluun osallistuu isompi joukko ihmisiä niin toimiston kuin asiakkaan puolelta, on riskinä vääränlainen demokratia, kompromissit ja keskinkertaisuus. Näin ei ole käynyt Bauhausin kanssa, päinvastoin, olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen ja luonnollisesti muutenkin hyvin innostuneita uudesta yhteistyöstä”, toteaa af Hällström.

Bauhausin ja Wörksin yhteistyö on lähtenyt vauhdikkaasti liikkeelle: ensimmäiset kampanjat ovat jo ulkona ja vastaanotto on palautteen perusteella ollut erittäin innostunut.

Salminen on tyytyväinen uuteen kumppaniinsa: ”Olen äärimmäisen vakuuttunut siitä, miten yhteistyö on lähtenyt Wörksin kanssa liikenteeseen. Tarvitsimme apua löytääksemme markkinointiviestinnän punaisen langan Bauhausin markkinointiin. Wörks on onnistunut luomaan meille ominaisen, tunnetasolla puhutte-levan ja tuoreen tavan tehdä mainontaa. Kollaboratiivinen, ketterä ja tuloksiin tähtäävä kumppanuus on juuri sellaista, mitä nykypäivän mainostoimistoyhteistyö pitää olla. Odotan innolla, mihin kaikkialle yhteinen taival tuleekaan meidät vielä viemään.”

Haluatko kuulla lisää? Ota rohkeasti yhteyttä!