suunto

Globaali lanseeraus

Brändi
Markkinointi
Strategia

Ongelma

Suunto oli kehittänyt uuden version menestyskellostaan. He tarvitsivat apua arvolupauksen kirkastamisessa ja uuden kellon maailmanlaajuisessa lanseerauksessa . Otimme haasteen innolla vastaan.

Wörksin ratkaisu ongelmaan

Covid-19-kriisin keskellä ihmiset ympäri maailmaa kamppailivat liikkumisen kanssa. Monille aktiivisena pysymisestä oli tullut vaikeampaa kuin koskaan ja halusimme kannustaa ihmisiä ottamaan ensimmäiset askeleet kohti aktiivisempaa elämäntapaa ja löytämään liikkumisesta saatavan ilon ja energian.

Lanseerasimme digitaalisen globaalin kampanjan, suunnittelimme viestinnällisen strategian ja visuaalisuuden ja toteutimme konseptin monikanavaisella digitaalisella lähestymistavalla siten, että se oli relevantti kaikilla eri mantereilla. Kuitenkin kaikkein tärkeimpänä, kannustimme ihmisiä ottamaan ensimmäisen askeleen ja pysymään liikkeessä.

Ongelmia
ratkottavana?

Työskentely
Wörksillä?