K-auto
Merkkejä tulevaisuudesta
Ongelma
Autot ja automerkit ovat usein huomattavasti kiinnostavampia kuin autoliikkeet. Monet autoliikkeiden asiakkaista ovat tyytymättömiä saamaansa palveluun. Miten voisimme lanseerata uuden merkittävän toimijan tavalla, joka tekee siitä merkityksellisen, tunteisiin vetoavan ja aidosti houkuttelevan? Lisäksi, miten varmistaa huippuluokan asiakaskokemuksen, joka nostaa rimaa koko alalla?
Wörksin ratkaisu ongelmaan
Yritysvastuu ja kestävyys ovat asioita, joita ei tänäpäivänä voi jättää huomiotta. Käytimme tätä perustana, mutta laajensimme siitä joustavan tarinankerronnan alustan. Brändilupaus ja konsepti ”Merkkejä tulevaisuudesta” viittaa sekä tulevaisuuden autoihin ja näkymiin. Konsepti on kokonaisvaltainen ja joustava, ja sillä pystytään kattamaan niin sisäiset kuin ulkoiset viestinnälliset tarpeet. Tulevaisuuden merkit sisältävät tähän mennessä Suomen laajimman sähköautovalikoiman, luotettavat käytettyjen autojen kauppiaat sekä sisäisen markkinoinnin ja koulutuksen. Tämä on vasta alkua, ja suunnitelmissa on paljon lisää.
Tulokset
Alle neljässä kuukaudessa saavutimme seuraavat lukemat:
Tunnettuus 42 %
Ammattitaitoinen palvelu 50 %
Ottaa huomioon tarpeeni 49 %