HSL

Kaikki on mahdollista

Brändi
Markkinointi
Strategia

Ongelma

Kuinka kertoa suomalaisen joukkoliikenteen huikeista mahdollisuuksista ja HSL:n roolista mahdollistajana?

Tämän haasteen otimme ilolla vastaan toimiessamme HSL:n markkinointiviestinnän strategisena kumppanina ja suunnittelutoimistona.

Wörksin ratkaisu

Meitä ohjasi oivallus siitä, kuinka pääkaupunkiseudun joukkoliikenteen yhteydet tarjoavat jokaiselle meistä tasa-arvoisia mahdollisuuksia liikkumiseen. Tämä synnytti lupauksen ”Kaikki on mahdollista”.

Tulokset

Lupauksen lanseerauksessa on käytetty oikeiden ihmiset tarinoita, jotka todentavat viestiä koskettavalla tavalla. Oli kyse sitten nuoresta huippu-urheilijasta, jolle omien unelmien toteutuminen on ollut mahdollista joukkoliikenteen avustuksella tai eläkeikäisestä seniorista, jolle joukkoliikenne vertautuu tärkeydessään elämänlankaan. Tämä on vasta alkua ja jatkoa seuraa, sillä kaikki on mahdollista ja joukkoliikenne vie ja tuo.

Ongelmia
ratkottavana?

Työskentely
Wörksillä?