Tutkimusjulkaisun siivittämänä kampanja sai yli 20 mediaosumaa kotipositiivisuuteen liittyen. Valtakunnallisten uutismedioiden lisäksi mukana oli mm. Suomen suurin sisustamisen erikoislehti Avotakka, joka nosti kotipositiivisuuden peräti pääkirjoituksensa teemaksi.
Aihe kiinnosti myös sosiaalisessa mediassa; kaikki kolme vaikuttajaa tavoittivat kotipositiivisilla sisällöillään yleisönsä keskiarvoa paremmin, ja yhteenlaskettuna tavoite ylitettiin 40 %:lla. Kampanjan kokonaistavoittavuus pelkästään sosiaalisessa mediassa oli huikeat 1,2 miljoonaa suomalaista. Lisäksi kampanja onnistui tutkitusti vahvistamaan SATOsta haluttua mielikuvaa aitona, ihmisläheisenä ja asiakkaiden tarpeista kiinnostuneena toimijana.
Kampanjan ansiosta kiinnostus SATOa kohtaan kasvoi 48 %.
Kiinnostunut luovasta yhteistyöstä? Ota yhteyttä!