K-Market Kiusaamisvapaa vyöhyke
K-Markettien brändin ytimessä olevista arvoista kumpuava Kiusaamisvapaa Vyöhyke on toimenpidekokonaisuus, joka pysäytti suomalaiset. Vaikuttavan kerronnan ja ihmisten arjen keskelle jalkautuvan toiminnan avulla K-Market sai ihmiset toimimaan kiusaamisen estämiseksi.
Vuonna 2022 Terveyden ja hyvinvoinnin Laitos (THL) palkitsi Kiusaamisvapaan Vyöhykkeen Kansanterveyspalkinnolla. Se on tunnustus valtakunnallisesti merkittävästä kansanterveyden hyväksi tehdystä työstä. THL:n mukaan toimintamalli osoittaa, että lasten ja nuorten terveyttä ja hyvinvointia voidaan edistää kaikilla yhteiskunnan sektoreilla.
Wörksin, K-Marketin ja K-kauppiaiden suunnittelema toimenpidekokonaisuus nosti K-Marketin mielikuvajohtajaksi kaikilla valituilla brändiarvoilla ja on palkittu mm. markkinoinnin vaikuttavuutta arvioivassa Effie-kilpailussa.