Kesko Korona-poikkeustilaviestintä

Pandemiatilanteen yllättäessä yhteiskunnassa heräsi huoli ruuan ja muiden tavaroiden riittävyydestä sekä pelko omasta ja läheisten terveydestä. K-ryhmä toimi ripeästi ja loi yhtenäisen poikkeusviestintäkonseptin. Loimme koko kansalle selkeät toimintaohjeet, kuinka kaupassa käynti on turvallista myös kriisin keskellä.

Korona-poikkeustilaviestintä

01:00

Loimme vahvan, ajankohtaisen ja visuaalisesti yhtenäisen viestintäkonseptin, jonka maksimaalinen toimivuus varmistettiin esitestaamalla. Materiaalituotanto toteutettiin laajasti eri kanaviin, teimme lähes 200 erilaista elementtiä ketjubrändeille ja kauppiaille muutamassa päivässä. Esimerkiksi K-ryhmän neuvonta- ja puhelintilauspalvelusta viestittiin laajasti ja erityiskohderyhmät tavoittavasti.

Kiinnostunut luovasta yhteistyöstä? Ota yhteyttä!

Onnistuimme erityisesti konkreettisista toimenpiteistä viestimisessä sekä turvallisuuden tunteen luomisessa. CXPA Finland -järjestö myönsi meille kunniamaininnan koskien 70+ kauppa-apu -viestintää sanomalla sen olevan Suomen paras asiakasteko. Samainen kampanja oli Kärkimedian huhtikuun huomatuin mainos huikealla 91 prosentin huomioarvolla.