Haaste
Innovaattorit ja varhaiset omaksujat ovat ottaneet kasvispohjaiset proteiinivalmisteet säännölliseen käyttöön, mutta miten laajentaa asiakaspohjaa varhaisen enemmistön pragmaatikoihin?
Kuinka saada tavalliset ihmiset vähentämään lihan kulutusta ja valitsemaan lautaselle ympäristöystävällisempää ja terveellisempää kasvisproteiinia ilman vastakkainasettelua.?
Luova ratkaisu
Ruoka herättää suuria tunteita puolin ja toisin ja keskustelu sen ympärillä on tänä päivänä polarisoituneempaa kuin koskaan.
Meitä ohjasi oivallus kahden maailman yhdistämisestä. Härkis Kaurajauhiksessa yhdistyy perinteet ja innovaatio: tuttu turvallinen suomalainen kaura, kokonaan uudessa muodossa.
Härkis kaurajauhiksen missio on rakentaa siltoja ihmisten välille ja yhdistää erilaisia ruokailijoita.
Tulokset
Tästä syntyi: Suomen vanhin uutuus – konsepti, joka saattaa eri sukupolvet yhteen.
Luovaksi kulmaksi valikoituivat mummo ja teini: kaksi eri sukupolvea, mutta samalla puolen. Koko Suomi sekosi ja rakastui mummoon. Monimediallinen kampanja toimi eheästi niin perinteisissä medioissa, myymälänäkyvyydessä kuin sosiaalisessa mediassa, jossa mummo todella räjäytti potin.