Kasvua, joka parantaa maailmaa
Brändityön pääperiaatteeksi löytyi nopeasti palvelumuotoilu. Brändi on käyttöliittymä kaupungin palveluihin. Yksinkertaisuus ja ymmärrettävyys ovat valttia, tylsyyteen sortumatta. Uudeksi nimeksi valittiin Business Helsinki. Missioksi ja kommunikaatiokonseptiksi määriteltiin “Kasvua, joka parantaa maailmaa.” Business Helsinki on kestävän kasvun mahdollistaja, joka yhteistyössä kasvattaa hyvää, oli kyse sitten työpaikan löytämisestä tai innovatiivisista ratkaisuista globaaleihin haasteisiin.
Visuaaliseksi maailmaksi määriteltiin teknologiaa ja luontoa yhdistävä kasvun fantasiapuutarha. Brändille määriteltiin oma tarina ja kaikki kohderyhmät kattava viestihierarkia. Yhteistyö Business Helsingin ja Wörksin välillä jatkuu jatkuvan kommunikaation sekä kampanjoinnin merkeissä.