ABB Energiatehokkuuden edelläkävijä: ABB Drivesin globaali viestintäkonsepti

ABB Drives on maailmanlaajuinen teknologiajohtaja, joka valmistaa huippuluokan taajuusmuuttajia, -järjestelmiä ja -paketteja ja auttaa asiakkaitaan parantamaan energiatehokkuutta, luotettavuutta, tuottavuutta, turvallisuutta ja suorituskykyä. Energiatehokkuus on tällä hetkellä kuuma aihe, ja ABB Drives halusi löytää luovan tavan osallistua keskusteluun ja samalla vahvistaa maailmanlaajuisesti tunnettuutta alansa edelläkävijänä niin asiakkaidensa, päätöksen tekijöiden kuin suuren yleisön keskuudessa.

Ratkaisu:

Autoimme ABB Drivesiä rakentamaan globaalin viestintäkonseptin, joka auttoi yleisöä oivaltamaan Drivesin tuote innovaatioiden hyödyt ja energiasäästöpotentiaalin. Lähtökohtana oli luoda innostava ja sykähdyttävä konsepti, joka erottuu perinteisestä tavasta tehdä btob-markkinointi ja synnyttää keskustelua. Markkinointikonseptia työstettiin yhdessä ABB:n kansainvälisen tiimin kanssa ja ideoita validoitiin useissa maissa ympäri maailmaa Japanista Kanadaan.

Kampanjan visuaalisuudessa hyödynsimme AI avustetusti luotuja kuvia, jotka mahdollistivat ketterän räätälöinnin eri maiden tarpeisiin ja yhdenmukaisuuden säilyttämisen luovassa tarinan kerronnassa. Kansainvälisen konseptin jalkautusta ja hallintaa tuettiin kattavalla kampanja toolkitillä, joka auttoi ABB drivesin globaaleja tiimejä toteuttamaan kampanjaa omassa markkinoinnissaan.